کارفرما یا مشتری ٬ با کدام یک کار کنم ؟

کار فرما یا مشتری ؟ این یک انتخاب اساسی برای یک فری لنسر ، یک کار آفرین یا هر فعال در هر بازاری است .کارفرما یا مشتری

مشتری محصولی را که قبلا خلق شده است ، می خرد ( یا نمی خرد) .

کارفرما از شما درخواست خلق و تولید محصولی کاملا سفارشی شده و مطابق با نیازش دارد.

مشتری قدرت انتخاب یک محصول از بین ده ها محصول دیگر را دارد اما کارفرما قدرت تعریف خصوصیات و مشخصات یک محصول جدید را دارد .

ممکن است هزاران یا میلیونها مشتری برای محصولی که شما قبلا بر اساس نیازهای مشترک گروه خاصی از مصرف کنندگان خلق کرده اید وجود داشته باشد .

اما ممکن است تعداد بسیار کمتری کارفرما با درخواست یک محصول خاص وجود داشته باشند .

اگر یک مشتری پیشنهاد محصولی از شما را رد کند این احتمال وجود دارد که بدلیل نیاز به آن محصول درآینده پیشنهاد شما را بپذیرد و خرید را انجام دهد .

اما اگر شما محصولی به کارفرما تحویل بدهید که مطابق با درخواستش نبوده باشد ، ممکن است به همکاری با شما برای همیشه پایان دهد . و یا ممکن است این شروع یک همکاری پایدار و بسیار پر ثمر برای شما باشد .

معمولا قیمت یک محصول از پیش ساخته شده بسیار پایین تر از یک محصول خاص و سفارشی است .

هرکدام از این دو معایب و مزایای خودش را دارد . این شما هستید که بر اساس سبک کار و روحیات خود ، شیوه کار خود را انتخاب میکنید .

انتخاب هوشمندانه این است که شما هم از بین مشتری ها انتخاب کنید و قبل از اینکه کارفرمایی شما را انتخاب کند شما کارفرما را انتخاب کنید !

 

 

علی مرکبی

فعال در صنعت نرم افزار و علاقمند به پژوهش در زمینه بازارهای مالی و معاملات الگوریتمی .در وب سایت شخصی ام از آموخته ها و علائقم مینویسم.

نوشته های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید